Professionaliteit, discretie en integriteit zijn voor mij belangrijke waarden. Daarom ga ik zorgvuldig met jouw privacy om.  Het is voor mij vanzelfsprekend. In de voorbeelden die ik geef in mijn blogs werk ik met fictieve namen en wordt uiteraard nooit de specifieke situatie beschreven van een bepaalde cliënt.

Q-prs houdt zich in alle gevallen aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens stelt. Het is beleid om open te zijn over de wijze waarop ik omga met persoonsgegevens. Als ik om je persoonlijke gegevens vraag, vermeld ik altijd het doel. Voor alle verwerkingen van persoonsgegevens geldt dat alleen gegevens worden gebruikt die je zelf actief hebt verstrekt, mondeling, online of op papier. Ik gebruik deze gegevens alleen voor het doel waarvoor ze zijn verstrekt. In geen enkel geval worden verstrekte gegevens aan derden beschikbaar gesteld, tenzij daartoe een wettelijke verplichting bestaat.

De verschillende websites en webpagina’s van Q-prs kunnen verwijzingen bevatten naar andere websites. Ik heb geen zeggenschap over deze websites, noch over de privacymaatregelen. De persoonsgegevens die je verstrekt via deze websites behoren dus niet tot deze privacyverklaring.

Persoonsgegevens

Deze privacyverklaring geldt voor het verzamelen van persoonsgegevens. Dat zijn gegevens die herleidbaar zijn tot individuele natuurlijke personen, zoals contactgegevens (naam, adres, e-mailadres, geboortedatum en telefoonnummer). Verder verzamel ik volledig anoniem gegevens over het gebruik van de website en diensten die niet gebonden zijn aan een persoonlijke identiteit, bijvoorbeeld bezochte pagina’s op de website van Q-prs, browsertype en besturingssysteem. Q-prs verzamelt en analyseert deze gegevens om na te gaan hoe bezoekers de webpagina’s gebruiken. Deze gegevens worden benut om het gebruiksgemak en de inhoud te verbeteren.

Jouw gegevens en derden

Q-prs verkoopt, verhuurt of least jouw persoonsgegevens niet aan anderen. Q-prs deelt je persoonsgegevens niet met derden, tenzij dat noodzakelijk is om jouw verzoek om producten of diensten uit te voeren. Een voorbeeld hiervan is het aanleveren door Q-prs van jouw gegevens aan mij gerelateerde organisaties voor het maken van een assessment of profielschets. Deze organisaties waarborgen ook jouw privacy.

Beveiliging van gegevens

Q-prs stelt alles in het werk om de gegevens die jij verstrekt adequaat te beveiligen. Q-prs werkt qua software met leveranciers die beschikken over geschikte middelen en beheerprocedures om de gegevens die ik verzamel te beveiligen en zo ongeoorloofde toegang of bekendmaking te voorkomen, gegevens accuraat te houden en het juiste gebruik van de gegevens te garanderen.

Wijzigingen in dit statement

Wijzigingen in de privacyverklaring van Q-prs wordt gepubliceerd in dit document. De herzieningsdatum van dit document wordt in dat geval bijgewerkt.

Gepubliceerd mei 2018

Q-prs.nl is een website van Mark Kupers.
Tak van Poortvlietstraat  24
7204 MV Zutphen
E-mailadres: mark@q-prs.nl

Inschrijvingsnummer handelsregister Kamer van Koophandel:65775848

Met vriendelijke groet,

Mark Kupers

Diensten

Coaching NLP Mark Kupers
Coaching

We kennen allemaal periodes in ons leven dat we 'vastlopen' het niet meer weten of het tegenzit. Meestal zijn wij perfect in staat om er zelf uit te komen, het op te lossen of er mee om te gaan. Soms lukt dit niet. In dat geval biedt coaching een oplossing. In een kort traject (4 tot 6 sessies) gaan we samen aan de slag en voor je het weet ben je weer 'back on track'.

Coaching NLP Mark Kupers
Training

Onder de naam Belger - Kupers Trainingen geef ik (samen met Robert Belger) communicatietrainingen.
In deze training kijken we naar de kwaliteit van de communicatie en interactie vanuit RiK. RiK is het model dat een globale ordening aanbrengt in de structuur van onze communicatie en interactie. Ons model bestaat uit de drie pijlers: Relatie, inhoud en Kennis, RiK dus.

taart voor je klant
Taart voor je klant

Ieder bedrijf heeft zijn unieke klantbenadering. Laat mij je helpen met het optimaliseren van de samenstelling structuur en opbouw van jouw taart. Zo vinden we de juiste ingrediënten, de juiste nuancering en ontdekken we jouw ‘kers van de taart’. Als we dit helder hebben bouwen wij jouw eigen unieke taart! Jouw unieke taart gebruiken wij in de training om je medewerkers de structuur en houvast te bieden waarin zij een klant optimaal kunnen helpen. Dan is je klant tevreden!