Verbinden, Verdiepen & Verbeteren

De kern van Q-prs 

Blog

Goede voornemens

Zo, hè hè, dat was 2016. Eindelijk zit het jaar er op! In 2017 doe ik het echt helemaal anders. HET ROER GAAT OM, PUNT! Ik ga echt veel meer sporten, nooit meer roken, minder drinken, minder onaardig zijn. Nee echt, ik doe het niet meer ik stop er mee. Een nieuw jaar is het moment om een nieuwe start te maken en natuurlijk lukt het me…..de eerste 2 maanden! Is dat nou erg?

Lees meerGoede voornemens

Taart voor je klant

Iedereen die in de detailhandel of service werkt zou klantgerichtheid hoog in het vaandel moeten hebben. Toch is klantgericht zijn niet makkelijk. ‘Wat wil een klant nu precies?’ is een gedachte die vast weleens bij je op komt. Een klant verlaat je winkel (misschien heb je wat verkocht), maar je VOELT gewoon dat dit niet goed zit!

Lees meerTaart voor je klant

Het woeste land

Soms kan iemand anders veel beter uitleggen waarom je iets wil of doet. Dit geldt ook voor mij. Als mensen mij vragen waarom ik met Q-prs ben begonnen vertel ik de metafoor die Reinier Hummelen over mij heeft geschreven.

Lees meerHet woeste land

Diensten

Coaching NLP Mark Kupers
Coaching

We kennen allemaal periodes in ons leven dat we 'vastlopen' het niet meer weten of het tegenzit. Meestal zijn wij perfect in staat om er zelf uit te komen, het op te lossen of er mee om te gaan. Soms lukt dit niet. In dat geval biedt coaching een oplossing. In een kort traject (4 tot 6 sessies) gaan we samen aan de slag en voor je het weet ben je weer 'back on track'.

Coaching NLP Mark Kupers
Training

Onder de naam Belger - Kupers Trainingen geef ik (samen met Robert Belger) communicatietrainingen.
In deze training kijken we naar de kwaliteit van de communicatie en interactie vanuit RiK. RiK is het model dat een globale ordening aanbrengt in de structuur van onze communicatie en interactie. Ons model bestaat uit de drie pijlers: Relatie, inhoud en Kennis, RiK dus.

taart voor je klant
Taart voor je klant

Ieder bedrijf heeft zijn unieke klantbenadering. Laat mij je helpen met het optimaliseren van de samenstelling structuur en opbouw van jouw taart. Zo vinden we de juiste ingrediënten, de juiste nuancering en ontdekken we jouw ‘kers van de taart’. Als we dit helder hebben bouwen wij jouw eigen unieke taart! Jouw unieke taart gebruiken wij in de training om je medewerkers de structuur en houvast te bieden waarin zij een klant optimaal kunnen helpen. Dan is je klant tevreden!