Verbinden, Verdiepen & Verbeteren
De kern van Q-prs
De kern van Q-prs
Op social media kom je vaak de quote ‘do one thing every day that scares you’ tegen.
Een mooie quote waar (bijna) iedereen het mee eens is maar waarvan weinige het doen.
Per 1 januari ga ik iets doen wat ik echt spannend vind. Ik ga volledig voor mijzelf beginnen en zeg mijn veiligheid bij mijn werkgever op. Maar misschien deed ik eigenlijk al voor het opzeggen van mijn baan al iets wat ik ‘eng’ vond.
Sinds 2016 was ik al ‘een beetje’ voor mijzelf begonnen. Ik gaf zo nu en dan een training en coachte als het zich voordeed. Diep vanbinnen wist ik al dat ik dit eigenlijk de hele week wel wilde doen. Maar ik twijfelde, levert het wel genoeg op? Je hebt nu de zekerheid van een vast inkomen, zo erg is je werk toch niet? Het wordt vast weer beter. Allemaal gedachtes die mij hielpen te blijven zitten waar ik zit en niet te veranderen. Tot ik een gesprek op mijn werk had. Of ik mijn werk nog wel leuk vond was de directe vraag die ik kreeg.
Ik schrok en dacht, ik kan twee dingen doen, mijzelf oppompen en aangeven dat het wel weer beter zou worden, ik het moeilijk heb gehad maar ik de weg naar boven alweer gevonden heb of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ik het eigenlijk niet meer echt naar mijn zin had… Ik koos er voor om eerlijk antwoord te geven op de vraag.
De geest was uit de fles. Ik ga dus weg bij mijn werk en ga wat anders doen. Vervolgens ben ik gaan denken, schrijven, praten, fietsen, koffiedrinken en nog meer praten.
Elke keer kwam de vraag op, wat wil je gaan doen? Hoe zie je dat voor je? De ene zei “Wanneer ga je solliciteren”, een ander zei “Doe maar eens twee maanden niets”, waarop de volgende zei “Kun je niet terug, en zeggen dat je wel wil blijven?”
Zoals altijd wist ik wel wat ik wilde, ik durfde het eigenlijk niet te zeggen.
Eigenlijk wilde ik gewoon een eigen bedrijf in training en coaching. Na wat aarzelen durfde ik het eindelijk hardop te zeggen.
Ik ga voor mijzelf beginnen!!
De afgelopen maanden heb ik de tijd genomen en gekregen om mijn bedrijf q-prs serieus aan te pakken. Ik ben gaan samenwerken, netwerken, acquisitie gaan doen, een site laten bouwen, samen met coachgezocht.nu gekeken naar wie mijn doelgroep is en hoe ik die kan bereiken. Kortom alles in het werk gesteld om op 1 januari selfsupporting te zijn.
Samen met Robert Belger (Belger – Kupers Trainingen) werk ik samen in het geven van trainingen aan teams, afdelingen en bedrijven. In de trainingen gaat het over het effectief communiceren en leiderschap nemen in communicatie.
Ook heb ik een training klantgericht communiceren (taart voor je klant) ontwikkeld.
Door mijn ervaring weet ik hoe moeilijk het kan zijn om een keuze te maken en te kiezen wat goed voor je is (daar gaat dit blog uiteindelijk over). De kennis uit de opleidingen en mijn ervaring zet ik in voor mijn coachingspraktijk.
Voor Coaching richt ik mij op young professionals en high potentials.
Zoals bij alle nieuwe producten en dienst heb ik ook een introductieaanbieding.
Gaan wij samen een coachtraject aan dan krijg je tijdelijk 25% korting op het gehele traject!
Mail, bel of app mij (06-52011856) om een afspraak te maken.
We kennen allemaal periodes in ons leven dat we 'vastlopen' het niet meer weten of het tegenzit. Meestal zijn wij perfect in staat om er zelf uit te komen, het op te lossen of er mee om te gaan. Soms lukt dit niet. In dat geval biedt coaching een oplossing. In een kort traject (4 tot 6 sessies) gaan we samen aan de slag en voor je het weet ben je weer 'back on track'.
Onder de naam Belger - Kupers Trainingen geef ik (samen met Robert Belger) communicatietrainingen.
In deze training kijken we naar de kwaliteit van de communicatie en interactie vanuit RiK. RiK is het model dat een globale ordening aanbrengt in de structuur van onze communicatie en interactie. Ons model bestaat uit de drie pijlers: Relatie, inhoud en Kennis, RiK dus.
Ieder bedrijf heeft zijn unieke klantbenadering. Laat mij je helpen met het optimaliseren van de samenstelling structuur en opbouw van jouw taart. Zo vinden we de juiste ingrediënten, de juiste nuancering en ontdekken we jouw ‘kers van de taart’. Als we dit helder hebben bouwen wij jouw eigen unieke taart! Jouw unieke taart gebruiken wij in de training om je medewerkers de structuur en houvast te bieden waarin zij een klant optimaal kunnen helpen. Dan is je klant tevreden!